HTML

Kisvacok blogja

Ez a blog azokról a cuccosokról fog szólni, amiket szeretek, amikkel játszok, és ahová feljárok :P TALÁN felteszek néhány verset/prózát, és TALÁN írok magamról is, de azt inkább a másik blogomba >)

Friss topikok

Archívum

Megjöttem! - Na de ki is vagyok?

2007.08.04. 23:29 :: Kisvacok

Itt vagyok, örültök? Rögtön gondoltam. Nos, ez a második blogom, az első olyan kis komolytalanka egy neveldén. Najó, nem akarok hazudni, ez sem lesz egy komoly, netán értelmes blog. Leírom, ami eszembe jut, szokás szerint. Ahogy magamat ismerem, az éjszakai órákban fogok blogolni, szokás szerint...

Ha már itt vagyok, el is mondanám, miért vagyok Kisvacok. A vacok, ha még nem találtad volna ki, nem alvóhelyre vonatkozik, csak szeretek játszani a szavakkal. Vacak->vackot->vacok. A "kis" pedig értelemszerűen a méretemet jelenti. Így lettem kicsi és felesleges, azaz: Kisvacok. Szerintetek is kreatív? :P

Szóóóval, szeretek egy halom dolgot csinálni. (Gyk: hobbijaim következnek.) Szeretek enni, inni, aludni, netelni, játszani gépen és zongorán, olvasni, netelni, írni verset és novellácskákat, netelni, úszni, netelni, bicajozni, ja, és említettem már a netelést? Szeretek filmezni (filmet forgatni), természetesen főleg olyat, aminek én írom a forgatókönyvét 8), és szeretek baromságokról beszélgetni.

Egyébként akik nem ismernek, hihetik, hogy értelmileg nem vagyok teljesen ép, de nem szeressem az előítéleteket, és remélem a blog.hu-n nincsenek is ilyen emberek, akik csak úgy befirkantgatnak káromkodni, hülyézni, stb. Mert én nem normális nem vagyok, csak nemnormális. Szal különleges 8). És ez nem azt jelenti, hogy egoista vagyok (bár az vagyok), csak megemlítettem. :P

Most, hogy elsoroltam minden érdekes dolgot magamról, jöjjön az uncsi szöveg arróóól, hogy jelenleg 13 és fél éves vagyok, gondolom ki nem találtad volna, hogy lány, alacsony, barna hajú-barna szemű, cukikaaaaaaa (de ha szemtől szemben ezt mered mondani rám, benyomom az orrodat a puha kis öklöcskémmel), állatimádó, lustadög, jó tanuló, aki imád poénkodni másokon. Nem komálom a körbepuszilást, hacsak nem forgatáson, és nem bírom a plázacicák látványát. Na, most ennyit rólam, mingyá holnap van. Jóccakát!

Szólj hozzá!

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://kisvacok.blog.hu/api/trackback/id/tr88132463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása